CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, June 25, 2008

::Sesuatu Diantara Waktu::


Berjalan di tebing waktu
Semacam ada sesuatu
Cuba ku gapai namun tak mampu
Jaraknya tidak menentu


Lalu aku terus menunggu...

Apakah yang aku tunggu?
Sesuatu di antara waktu
Adakah hanya duduk termangu
Atau hanya termenung kaku?


Segalanya mungkin berlaku...

Aku ingin mencari sinar baru
Bersama kilauan rindu
Pasti menenangkan hati yg sendu
Menagih Rahmat dari Tuhan yg satu

Doaku hanya pada-MU..

Saat ini aku lari dari sesuatu
Sesuatu yang keliru
Sesuatu yang menipu
Sesuatu yang merapu


Aku biar ia berlalu begitu...

Lantas aku terpaku
Berdiri di hadapan pintu
Mengharap ketenangan-MU
Meminta sesuatu di antara waktu
Serpihan cinta yang salju

Buat bekalanku menuju kepada-MU...

0 comments: