CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, June 19, 2008

HiDuPkU di AdeLaiDe..

..Tarikh 3 februari 2008, pertama kali pengalaman menjejak kaki ketanah oversea.. pada hari ini juga aku mula menaiki lapal terbang, seumur hidup baru pertama kali aku menaikinya.. owh tidak.. macam2 perasaan yang aku alami.. pengalaman pertama dalam hidup pada tarikh keramat ni.. mmg meriah sungguh apabila ramai yang menghantar aku ke KLIA.. beratnya hati aku utk tinggalkan ibu tercinta puan Hajjah Shamsiah..yang berusia 72 tahun.. memang dah tua mak aku tu.. aku akan jadi anak yang solehah mak..

.. Tanah Adelaide aku jejak 4 Februari.. aku di sambut olek Che din n cik nini sekeluarga.. tanpa mereka aku takkan sampai ke tanah oversea.. bestnya aku rase dapat gi oversea.. kat cni macam pengalaman yang aku lalui.. dan aku jugak banyak dapat skill2 yang berguna.. bayangkan aku dapat main golf.. padahal golf merupakan permainan orang yang bergolongan atasan je kalu kat Malaysia.. tapi kat cni sape2 je boleh main n tak formal pun.. kira semua hidup aku kat adelaide di tanggung oleh Dr ni.. bestnya duduk kat oversea ni kan.. macam aku student plak duduk kat cni padahal aku datang keje je n tolong dr ni.. takpe.. kalu ade rezeki mane tau aku dapat sambung master kat cni.. aku akan cuba usahakan.. tgkla.. akan bersambung...

1 comments:

ummizarra said...

wahhhhhhhhhhhhhhhh
best erkk merasa duduk di bume org...
hope akak pungut pengalaman n kenangan indah disana..
jge diri kat sne taw..
hehehehehheheh